donderdag 2 september 2004

Ik heb het door!

Mijn lessen zijn dan nu eindelijk begonnen. Mijn rooster is vreselijk. Ik heb nu een tussenuur, xe9xe9n van de vele, en zit uit te puffen van het eerste uur. Frans! Niks is erger dan om kwart over acht 's ochtends je negen weken lange vakantie te beschrijven. In het Frans.

Straks wiskunde, ook niet een van mijn favoriete vakken, gevolgd door biologie, ik heb echt een lekker dagje vandaag zeg:?.. Maar ter afsluiting Engels, waar ik dan weer kan uitrusten.. En morgen weer beginnen met Frans.

Ik heb het alweer door. Ze hebben het op mij gemunt.

6 opmerkingen:

  1. welnee joh, dat is gewoon zodat je dat alvast achter de rug hebt. En biologie - da's toch juist leuk! Bloemetjes! Bijtjes! (en symbiotisch fotosynthetische moleculaire mitoses bij parasieten!) :? :? :?
    kop op joh. Eenmaal in de examenperiode doet je rooster er werkelijk niet meer toe :)
    (en daarna al helemaal niet meer 8) )
    (alles is relatief)
    (zei de gek, en sprong een gat in het dak)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pak je Franse woordenboek, vertaalmachine op internet, en beschrijf die 9 weken :D Als je hem af hebt, moet je hem hier wel even plaatsen, ik zal hem dan helemaal lezen. In het frans ;) :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Don't take it 2 hard. Komt allemaal wel goed. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach veel tussenuren dat is de laatse klas. Ik had er negen in een week. Op maandag vier dinsdag 3 en donderdag nog 2

    BeantwoordenVerwijderen
  5. k Heb dr ook verschrikkelijk veel, vind het helemaal niet erg!! Alhowel ik liever eerder uit zo willen zijn.. mjaa..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En dan zijn er echt van die gekken van vijftig jaar of nog ouder, die roepen dat hun schooltijd zo hxe9xe9rlijk was, en onbezorgd...nou, ik heb een beter geheugen...! VEEL STERKTE!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen