vrijdag 29 oktober 2004

Balance

Sinds de brand in onze school hebben de leraren alternatieven moeten bedenken voor de gymlessen die dus niet in dat afgebrande gebouw kunnen worden gehouden. Tot de herfstvakantie was dit geen probleem aangezien we dan altijd buiten gymen.

Nu de herfstvakantie voor ons helaas weer voorbij is moeten we gebruik maken van andere ruimtes. De examenklassen (ook 5 havo? jaaa ook 5 havo!) kregen lessen in fitnessruimten, body centers etc. Ik heb vandaag mijn eerste les Balance gehad. Een mix van yoga en shiatsu.

Heel leuk. Heel vermoeiend. Heel pijnlijk voor mijn rug.

Maar wel leuk.

6 opmerkingen:

  1. lijkt me wel gaaf en weer eens wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben nog altijd een schoolgymzaal, zucht. Die fitnessruimteen,body centers enz. klinken wel goed! En Balance klinkt erg interessant ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me apart en dat positief. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel een aparte ervaring! Helpt een hete douche??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lijkt me leuk :D! En wij maar sug 'Ajaxtraining' doen :@

    BeantwoordenVerwijderen