donderdag 7 oktober 2004

Hair, internet, prijs

Hair. Het ging wel.. goed denk ik. Het was een gezellige, grote groep met voornamelijk sopranen. En ja, daar hoorde ik bij. Ik mag in het eerste liedje dat we oefenden om precies te zijn xe9xe9n woord zingen.. daar kan moeilijk iets fout gaan, right? Verder vond Soraya het wel grappig maar ze kon zich voorstellen dat ik na twee keer in het koor de derde keer wat anders wou.

Internet. Gister waren we afgesloten van internet en televisie, vandaar ook geen logje van mijn kant. Mijn moeder heeft meteen opgebeld en nu (na een dag pas, dat is toch laat?:?) is het dus weer goed. Zeer frustrerend zonder televisie en internet.

Prijs. Vorig jaar, in vier havo, heeft onze klas meegewerkt aan een project van Omgevingseducatie, genaamd Zappen. Vraag me niet wat dat inhoudt want dat weet ik verder ook niet. In ieder geval was het de bedoeling dat we uiteindelijk een site zouden hebben waarop we beschreven wat wij van de openbare kunst in ons dorpje vonden. Nog duidelijk? Mooi.

Mijn vriendin en ik hebben met die site een prijs gewonnen. Een aanmoedigingsprijs. Is dat niet zoiets als 'fijn dat jullie het hebben geprobeerd maar het was niet goed'? In ieder geval heb ik nu een boek over de natuur in mijn kast staan. Altijd handig. En een sleutelhanger mxe9t kompas. Jaja. Het was wel leuk, we hebben die prijs in ontvangst genomen en alle hapjes opgegeten.

Hmhm. Drie logjes in xe9xe9n. Dat komt van een dag internetloos, dan krijg je inspiratie.

6 opmerkingen:

  1. Klinkt gaaf, die site! Staat hij nog op internet? Kun je dan het adres geven? ;) Hebben jullie toevallig ook @Home? Die ligt er bij ons ook nogal vaak uit :S Sinds kort wat minder, maar vroeger echt heel erg veel !! & bij 1 woord zingen kan idd niet zoveel fout gaan :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil die site ook weleens zien ja! Bij ons heeft @Home er weleens 4 dagen uitgelegen. Dat was pas erg. :( Morgen zijn er bij ons audities voor schooltoneel (voor de onderbouw zang of dans). Daniek en ik gaan mee doen met dans! Ben benieuwd. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! En een aanmoedigingsprijs is positief hoor! Zo van: jullie zijn goed bezig, ga zo door. En geef die site door!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zappen deed ik in de eerste..:P Alleen zonder site, moesten gewoon allemaal dingen maken met handvaardigheid/posters.
    We moesten toen foto's enzo maken van de natuur hier, maar toen zijn we gewoon lekker naar Kelly (m'n toenmalige verzorgpaardje) geweest.. daar heb je ook bossen;):D
    Ramiro = en blijft grappig.. "Ik ga me onder de dekens verstoppen en dan moet jij me zoeken oke?" :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat stoer! Ik vind die "balmannetjes" trouwens ook het allerleukste hier in de gemeente. Daar heb ik ooit - toen ik nog een weblog had- een logje aan gewijd.
    Maar hee! Aanmoedigingsprijs krijgt ook niet iedereen hoor! gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen