donderdag 21 oktober 2004

Soms

lijkt het alsof ik twee levens leid. Exe9n overdag, xe9xe9n als ik slaap. Ik droom elke nacht. En dat is nog niet eens vervelend, maar ik onthou elke droom. En het zijn rare dromen. Maar wel dingen die in het echt zouden kunnen gebeuren. Dus als ik een herinnering heb van iets weet ik vaak niet zeker of het ook echt gebeurt is of dat het maar een droom was. Vervelend.

In mijn dromen gebeuren dingen die aan de ene kant te vreemd voor woorden zijn en aan de andere kant heel logisch in elkaar zitten. Waar is zo'n dromenwereld voor nodig? Nee wacht, dat antwoord weet ik. Om gebeurtenissen te verwerken. Maar waarom onthou ik al die dromen? Misschien schrijf ik er binnenkort wel eentje op. Misschien doe ik dat wel.

Mijn ene leven is bekend, ik kan ook een stukje van het andere laten zien.

7 opmerkingen:

  1. Jaa, ik wil een droom lezeennn.. ;) Vroeger hield ik een dromendagboek bij. Nu allang niet meer. Wel erg leuk om terug te lezen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. doe maar, ik hou er ook twee levens op na namelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En...

    "De meeste drooomen zijn bedrog! Maar als ik wakker word naast jou dan....."

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig zijn de nare dromen maar dromen, en hoef je ze niet in het echt mee te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik eh droom ook iedere avond, want dat doet iedereen. EN IK VERGEET ZE ALTIJD. Hoewel ik ze de laatste tijd toch wat beter wil onthouden (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had vanacht gedroomd & ik was jaloe-hoers op Puck in die droom! Je voor school naar het buitenland met een ouder iemand. Je wist niet waar je naartoe ging, maar toen ik er was wist ik dat ik in Frankrijk zat samen met mijn oom. Daar hadden ze allemaal maar gokwinkels (geen idee hoe die in mijn droom kwamen). Puck die belde mij op om te zeggen dat in Italixeb zat en dat haar 'leider' de Blonde Jongen was & ze op bezoek was geweest bij David Beckham. Ik was zxf3xf3xf3xf3xf3xf3 jaloe-hoers! Dat weet ik nog wel, en meer van de droom ben ik kwijt, hehe.

    Ik wil jou droomverhalen graag aanhoren! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Daniek: Mss betekent 't wel dat je in 't echt ook jaloers op mij bent. :P Al zou ik niet weten waarom. ;)

    BeantwoordenVerwijderen