zaterdag 2 oktober 2004

Demonstreren

Dag mevrouw, meneer, leuk dat u er ook bent. U gaat toch zeker..?
Jawel, ik ook. Ja natuurlijk, komt u er maar bij. Het is wel vol maar als we allemaal een beetje opschuiven kunt u zich er net tussen persen.
Nou hoeft u me niet meteen te omhelzen. O, u viel. Dat kan gebeuren als het zo vol is. Nou mevrouw, meneer, ik ga deze kant op hoor. Misschien kom ik u nog tegen.

Is het niet gezellig? Wel druk, natuurlijk, maar dat is goed. Ziet u ons? We lopen tussen die mevrouw met het gele t-shirt en de meisjes met de zwarte paraplu. Ik lees: '. . .', en ik ben het er mee eens. Ik voel me groot en tegelijkertijd klein als ik zie waar ik tussen sta.

Dat was een druppel ja, het regent. Maar daar komt alweer blauwe lucht, maakt u zich geen zorgen. Na de druppels kan niks meer dit verpesten, het is een geslaagde dag.

Och meneer, mevrouw, daar bent u weer! Heeft u het ook leuk gehad?
Jawel het is later geworden dan we allemaal hadden gedacht, maar dat komt door de drukte en dat was goed. Wat een geduw hier he, bijna net zoals daarnet, maar nu onvriendelijk. Wat een haast mensen, vluchten voor de regen? Gepor, getrek, totdat iedereen tevreden is.

Heeft u ook zo genoten?

7 opmerkingen:

  1. Bedankt dat je ook voor mij liep, en dat nog in de regen ook! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geschreven hoor! Ik heb ontzettend genoten..;) Het was wel super druk geweest hoorde ik.. pfoe.. maarrr dat is natuurlijk erg goed!!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice, nice, nice nieuwe balk! Mooi, mooi, mooi gemaakt!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow deze web-log word geweldig mooi :D Dit is echt cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Lisa & Roel: Danku, danku. *Maakt een diepe buiging*

    BeantwoordenVerwijderen