dinsdag 5 oktober 2004

Eerste repetitie

Lief dagboek,

Morgen is de eerste repetitie van het koor voor de schoolmusical. Ik ben benieuwd wat ik ervan moet verwachten. Zou iedereen die op de lijst stond er ook echt zijn? Straks zingen ze beter dan ik! Oh maar dat doen ze wel.. In ieder geval een paar. Maar wat als ik nou echt de slechtste ben? Dan ga ik wel playbacken. Ik hoop dat de liedjes een beetje leuk zijn. Haha ik lijk wel zenuwachtig! Ik laat je weten hoe het gegaan is goed?

Liefs, Soraya

10 opmerkingen:

  1. Heel veel succes morgen lieve Soraya, de liedjes zijn vxe1st leuk.. it's Hair!!:D You can do it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed :D You can do it. Je gaat ervoor. Je bent in ieder geval door de audities heen, dus dat zegt al heel wat 8) Jij bent de beste, jij hebt die solo en die andere niet. Je kant het ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee schat, Soraya kent Hair toch uit haar hoofd, dan weet ze toch hoe leuk de liedjes zijn??!!!Veel plezier, met z'n allen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Gerda: Soraya kent Hair niet. Blijkbaar. Ik help haar de dag wel door;):P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en?
    en waar zijn btw je plaatjes? ik zie kruisjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beetje goe gegaan? je had trouwens het raadsel op onze site goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heyhey! Wat een leuke weblog! Origineel.. de repetitie gaat vast goed!!!!
    Suc99
    xxx Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen