woensdag 27 oktober 2004

De laatste tijd

vergeet ik dingen.
De manier waarop je dingen moet schrijven.
Daarnet schreef ik wanneer in plaats van manier.
Terwijl manier in mijn hoofd zat.
Maar mijn vingers werken niet meer.
Mijn logs schrijf ik vaak in drie keer.
Waar ik het eerder in xe9xe9n keer schreef.

Ik vergeet hoe ik dingen moet zeggen.
Wxe1t ik wil zeggen.
Hoe ik dan beleefd of juist onbeleefd overkom.
Ik zeg vaak: Maar...
En dan weet ik het niet meer.

Dit gebeurt iedereen.
Wel eens.
Maar het gebeurt mij vaak de laatste tijd.
Frusterend.
Ik vind het eng.
Ik hoor goed te kunnen schrijven.
En praten.

Mijn stijl gaat er door achteruit.
Het blijft een rommeltje.
Hier en in mijn hoofd.
In plaats van rommeltje schreef ik trommeltje.
Twee keer.

*zucht*

5 opmerkingen:

  1. heel eng ja....
    nog es naar je huisarts?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't is niet leuk meer...doe het eens wat langzamer?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan wel gaan zeggen: het komt wel weer, maar 't is gewoon niet fijn. :( Misschien idd rustiger, ietsje langer nadenken voordat je iets typt of zegt? Sterkte ermee..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, maar je volgende log is toevallig wel meesterlijk 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm.. das wel vervelend :( Khoop dat de dokter je wat meer kan vertellen!

    BeantwoordenVerwijderen