zaterdag 30 oktober 2004

Stomme ik!

Lief dagboek,

Ik ben stom! En dan kan je wel gaan zeggen dat ik dat niet ben, maar ik ben het wel! Ik blijf gewoon verliefd zijn! En ik maar tegen mezelf zeggen dat ik blij zou moeten zijn met zo'n goede vriend en dat ik moet ophouden met hem aanstaren als hij het niet doorheeft en ophouden met aan hem denken als hij aan haar denkt. Maar dat doe ik niet. En hij blijft meer dan een vriend voor mij. En ooooh! Ik ben dom. Stom. Ik wil niet meer verliefd zijn!

Oh trouwens, ik had toch verteld over Natasha? Het blijkt dat zij met Hem verkering heeft gehad! En dat zegt ze nu pas! Als hij haar al leuk vindt, waarom mij dan niet?

Pfoeh ik lijk wel een oud zeikwijf. Ik zal er mee ophouden. Ja.

Liefs, Soraya.

12 opmerkingen:

  1. Lala, ik gebruik hem als mijn standaardreactie denk ik.

    Autobiografisch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. succes met je "liefde" waar je tog maar neit wilt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geschreven.. :) Zoals Roel ook vroeg: autobiografisch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er geen problemen mee hoor:P Alleen de tweede zin is autobiografisch, ter geruststelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nxedet autobiografisch? Oh.


    Oke. Wel mooi geschreven. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja wat moeilijk allemaal, fijn dat je een dagboek hebt of niet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi geschreven is egt prachtig leuk idee tyrouwens zo dagboek en je hebt een leuke site

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Idd Mooi geschreven! Wens Soraya (als je haar een keertje ziet :p) succes. Mag ik een gok wagen over hoe het verder zal gaan? Ze gaat in de aanval, ze gaat hem veroveren. En het zal haar lukken. Dat hoop ik voor haar :D Of ze ontmoet een hele leuke andere jongen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oohw typisch tiener ^-^
    Volgens mij ben ik net zo verwarrend in de liefde,net als jou.
    Tiener zijn is zwaar ;)

    Succes,ofzo..8)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Verliefd zijn op een vriend, sucks.. :(

    BeantwoordenVerwijderen