zaterdag 9 oktober 2004

Engels

Al sinds ik op de middelbare school zit is Engels mxedjn vak. Ik vind het leuk, haal er hoge cijfers voor, ben er goed in. Dit klinkt misschien arrogant maar.. het is mijn weblog.. ik kan er op zetten wat ik wil, toch? Dus.

Voor verhalen haal ik altijd achten en negens. Dat zijn mooie cijfers, ik mag niet klagen, maar ik bleef dromen van een 10. Mijn droom is dan eindelijk uitgekomen! Na vier jaar en een beetje heb ik mijn eerste echte Engels-verhaal-10 gehaald.

Mijn lerares Engels heeft wat schrijfwedstrijden voor me gezocht. Dit was ze al van plan maar die 10 heeft haar denken in daden omgezet. Ik heb er xe9xe9n van uitgekozen en stuur mijn verhaal van maximaal 1500 woorden uiterlijk 1 december in. De derde plaats verdient $500,-. De tweede plaats krijgt $1500,-. De hoofdprijs is $3000,-. Je weet maar nooit. Misschien..

14 opmerkingen:

  1. Geweldig goed nieuws! En ja, mik maar meteen op de hoofdprijs!J e weet het, positief denken is al de helft gewonnen. Good luck! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg! :D Echt heel erg coewl! Heel veel suc6! Ik duim voor je :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool! :D Zijn er ook 2e en 3e prijzen enzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Wat gaaf! Hoop dat je wint.. maar ja meedoen omdat je goed bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer cool! :D Ik hoop dat je wint.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik had ook altijd 10-en voor engels! succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. $ 3000,- zou wel leuk zijn hxe8! Ik wens je veel succes. Wel knap hoor, een 10 voor Engels. Da's mij nooit gelukt, omdat ik altijd te 'Amerikaans' praatte, en schreef. Maarjah, de gemiddelde Engelse man klinkt zo nichterig vind ik. :?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh stoer! Nou, je hebt nog anderhalve maand, werken dus maar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowwee zowee!! A 10 for English, awesome!! You must be such a prodigal child... Perhaps you should do something with this gift!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is echt ontzettend leuk! Ik vind Engels ook helemaal geweldig. Op school vind ik het minder, omdat het zo oppervlakkig is, maar irl... fantastische taal! Maarre, echt heel veel succes met je verhaal, ik wil het straks ook graag lezen!

    BeantwoordenVerwijderen