donderdag 10 juni 2004

Goedzo Dindin!

Nieuw huis, nieuwe straat. Nieuwe kamer, nieuw bed. Nieuwe plek voor huiswerk, nieuwe eettafel. Doordat k zolang ziek ben geweest moest ik veel inhalen op shool. Mijn cijfers waren dan ook het 2e rapport niet om over naar huis te schrijven.

Na heel veel en hard werken loop ik weer gelijk op met de rest van de klas. Het is even wennen maar ik ben weer bij. Ik haal niet hele goede, maar ook geen onvoldoende cijfers. Ik ga over naar de 5e. Ik ga over!! Nooit had ik gedacht dit jaar zo hard te werken, maar het kon niet anders. En k heb het geflikt.

Ik ben trots. Op mezelf. Ik heb een moeilijk jaar achter de rug, en de verhuizing was het staartje. En toch ga k over. Op school doe ik alsof het me niet boeit. Maar dat doet het wel. Okee ik maak amper huiswerk. Okee ik ben de halve dag chagrijnig. Maar dat gaat wel weer over.. nog 2 weken en dan heb k zomervakantie.. nog even. En in de 5e ben ik weer leuk. Afgesproken?

5 opmerkingen:

  1. heyhey, leuk zo'n site. Kan je echt alles kwijt! :). Melig aan het worden?? heel goed, volhouden! :D.

    Groetjes, Guido

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat nou niet echt goede cijfers? Je hebt geen onvoldoendes.. dat is toch goed?:DWees dr blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeel goed plan. Goed gedaan.
    lekkere vakantie - in de wetenschap dat je een leuk jaar krijgt 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat doe je een moeirte om jezelf te rechtvaardigen! Je bent ook maar een mens, hoor. En er is nu eenmaal meer dan school(gelukkig), zoals cultuur: toneel, film...Het enige wat je moet leren is een evenwicht te vinden tussen dit alles. En geloof me, dat duurt nog wel een tijdje! Succes met alles, jij redt het wel. (met wat dan ook) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa ik moet ook nog twee weken gigantische bergen zien te verzetten maar als het goed is gaat het hier ook allemaal wel lukken.

    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen