zaterdag 19 juni 2004

Laatste week

Bxedjna klaar. Bxedjna vakantie. Nog 1 weekje er tegenaan en dan kan 'k compleet instorten. Want ik heb het gevoel dat dat ieder moment kan gaan gebeuren. Maar ik wacht er nog wel mee. Tot de vakantie.

Met een rotjaar achter de rug (met ziek zijn, inhalen, ziek zijn, inhalen, ziek zijn, inhalen.. Daar ben ik een periode door kwijtgeraakt. Vervolgens die musical en een ruzie waardoor ik mezelf een tijdje kwijt was) sta ik wel allemaal voldoendes. Okee, nog niet. Alleen voor biologie nog niet, maar dat proefwerk ga ik maandag herkansen. En dan haal ik wel een voldoende voor. Vast wel.

Ik ga over. Zxf3nder onvoldoendes op mijn rapport, daar ben ik nog nooit zo trots op geweest als nu. Knappe ik he?. Ja. Knappe ik.

1 opmerking:

  1. En dan heb je dus ook een supertrotse oma!!!!! (maar ik zou evenveel van je houden als je bleef zitten, gelukkig ben ik daar een oma voor...) ;)

    BeantwoordenVerwijderen