vrijdag 25 juni 2004

Rapport

Beste Dindin,

Je bent over naar de 5e klas, van harte gefeliciteerd!

Natuurlijk had ik al mijn cijfers van te voren al uitgerekend en wist ik dat ik over ging. Maar om het zo zwart op wit op mijn rapport te zien staan voelt fantastisch. En ik heb het verdiend.

Al vanaf de basisschool voer ik praktisch niks uit voor school, maar ga toch elk jaar met voldoendes over. Van te voren was ik gewaarschuwd voor 4Havo, het zou een moeilijk jaar worden. 'okee,' dacht ik. 'Dan ga ik dit jaar wxe9l werken.' Het viel me mee. Mijn eerste rapport zag er geweldig uit.

Maar toen kwam de tegenslag. Ik werd ziek. Griep na griep kwam op me af. Was de ene griepperiode voorbij, kwam de volgende al om de hoek kijken. In totaal ben ik een rapportperiode lang, 2 tot 3 maanden, ziek geweest.

Ik heb hard gewerkt dit jaar, harder dan ik ooit gedacht had voor school te werken. Ik heb ingehaald en afgemaakt, afgesproken en gepland. En ik ga dus over. Ik heb het verdiend.

5 opmerkingen: