zondag 20 juni 2004

Tante Iet

Ga je mee Dindin?
Waarheen?
Tante Iet.

Ik hoef niet lang na te denken. Ja, ik ga mee. Tante Iet is mijn oudtante, 88 jaar. Ze heeft een slecht korte termijngeheugen. Dat heeft ze door en ze vind het vreselijk, want ze heeft het altijd zo druk met vanalles, en het wordt nu moeilijk om alles bij te houden.

Ze vraagt al jaren of ik een keertje langskom op de fiets, ik heb dat nog nooit gedaan. Af en toe denk ik: o, ik moet echt eens langs gaan, straks is het te laat en dan heb ik spijt. Maar het blijft bij denken.

Uieindelijk heb ik het te druk, of geen zin, of geen fiets.. Maar vanmiddag ga ik met mijn moeder mee.

Tante Iet is niet perfect. Maar voor mij is ze gewoon een lieve oude vrouw die het hartstikke gezellig vind als ik langskom. Dus ik ga mee vanmiddag. Natuurlijk.

2 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik dacht dat er stond tante Let..:SIk d8 al.. wie is dxe1t nou weer!! Hahaha, maar goed dat je bent gegaan.. Was t leuk?

    BeantwoordenVerwijderen