zaterdag 5 juni 2004

Druk druk druk

met verhuizen en school en verhuizen en school. Het neemt bij elkaar veel tijd in beslag. In het begin van het jaar deed ik nog mijn best voor school maar sinds een maand of twee voer ik geen fluit meer uit, alleen als het echt echt echt nodig is.

Dat is dan ook te zien aan mijn cijfers, alhoewel ik de onvoldoendes van de vorige periode in voldoendes heb weten te veranderen is de rest van mijn cijfers achteruitgegaan. Je mag een onvoldoende hebben als je naar 5havo wilt.. dat sta ik dan ook.

Maar wat maakt het uit, ik zie wel wat tijd me brengt. Voorlopig hou ik mijn hoofd bij verhuizen en school (al blijft het bij die laatste bij denken ipv daden). En ik ga wel over... I guess..

2 opmerkingen:

  1. ah joh, 't komt wel goed met jou..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar...ik heb ook nog niet erg door dat ik in drieweken tijd nog best aardig wat moet doen :?...

    BeantwoordenVerwijderen