zondag 13 juni 2004

Wat jullie gemist hebben

doordat ik het druk had en zonder internet zat. Van nieuw naar oud:

- De grote make-over van mijn kamer (omdat ik toch wel graag ook een bureau wou naast mijn bankje)
- De zenuwen voor mijn Engelse spreektentamen (dat ik verpest heb).
- Mijn dagje op het strand (dat echt heel leuk was).
- De brand op mijn school. (Misschien komt daar heel misschien dus nog een logje over.)
- Het officieel afscheid nemen van mijn buurt. (Zie ook Tienertje's log)
- Foto's van mijn kamer. (Die komen dus echt niet meer.)

Poepoe. Maaar binnenkort! Vakantie:D! Dus tijd... dus logjes! Ooh en die brand op mn school is niet helemaal een complete ramp geworden... daar vertel ik nog wel over;). Enn nu ga ik tijd besteden aan huiswerk dat al veel te lang ligt te wachten.. (want ook al is school niet het belangrijkst in mijn leven, het bepaald/bepaalt? (daar heb je het al!:P) toch een deel van mn toekomst;))

4 opmerkingen: