zondag 7 maart 2004

Betrapt

door een klasgenootje. Via via via kwam ze op deze site terecht. Nu weet ze ALLES. En ze weet wie Y. is. En ik dacht nog wel dat ik dat zo goed kon verbergen!:?:( Maar niet dus. "Ik ben wel niet zo slim, maar ook niet blind.." Dat zei ze. Oeps.

Maar.. ze heeft belooft aan verder niemand te vertellen hoe of wat. Nu weet ik niet of ik haar op haar woord kan vertrouwen, maar daar zal ik dan maar van uit gaan. Toch voel ik me op de xe9xe9n of andere manier.. gebonden? Ik schrijf minder los.. met meer moeite dan normaal.. Maar ik zal proberen te vergeten dat er een klasgenote meeleest, mijn best weer doen op mijn logs.. lekker anoniem.

5 opmerkingen:

  1. getver wat kut voor je!
    Ik kan me voorstellen dat je je nu minder vrij voelt, maar je hoeft je nergens voor te schamen, je hebt een leuke log, en verliefdheid is ook zonder log eigenlijk niet te verbergen...
    Probeer het idee dat iedereen mee leest gewoon weer los te laten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wattun pannekoek.. maja.. schrijf lekker wat je voelt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien stiekem toch een geheim dagboek voor onder je kussen? 't Is jammer, maar elke schrijver geeft zich op den duur bloot. Je schrijft leuk, dus wie weet toch een goede oefening voor het echte werk. "Ach ja, vroeger had ik een weblog" verzucht de gelauwerde schrijfster voor de zoveelste keer....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey lieverd.. egt irritant v0or je.. maar pr0beer dr niej 0p te letten..schijt v0or de mensen die dr pr0blemen mee hebben..Kusz..HvJ ;)

    BeantwoordenVerwijderen