maandag 15 maart 2004

One day I'll fly away

Eens op een dag
ga ik heel ver weg vliegen
over velden en zeexebn en bossen
en meren en heiden en vulkanen
en dan zie ik de hele wereld
en dan ben ik tevreden

dan keer ik met de zachte ruis van m'n vleugels terug naar ons kikkerlandje
en daar blijf ik een tijdje
en dan besluit ik dat ik daar toch niet op m'n plek ben

en dan vlieg ik weer weg
one day
naar Griekenland
en dan ga ik daar een restaurantje beginnen
maar daar krijg ik ook genoeg van

dus dan vlieg ik naar Nieuw-Zeeland
ga ik een film opnemen

en dan als ik daar genoeg van heb
dan vlieg ik heel lang
tot ik in het land van de vliegende mensen kom
en de vliegende mensen zijn allemaal heel ongelukkig
dus dan maak ik ze vrolijk
en dan ga ik weer verder vliegen

maar dan wordt ik moe
heel moe
en langzaam stort ik neer

boem

6 opmerkingen:

  1. Ik had even het gevoel dat ik met je meevloog, tot de laatste regels. Ik blijf liever nog even zweven...kom op mijn rug zitten, dan kun je uitrusten terwijl ik je breng waar je maar wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moelan Roes! :D
    Ewan.. lalala.. :D
    The thing, you'll ever learn, is just to love and be loved in return.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Gerda: Dankje:D
    @tienertje: Jup.. I'll just never learn it:P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer sown mooi gedicht!

    HvJ & xxx

    BeantwoordenVerwijderen