zaterdag 20 maart 2004

Wat een weer weer

Na het mooie lenteweer van afgelopen woensdag kreeg ik hoop op meer van dat soort dagen. Helaas is mijn hoop geen werkelijkheid geworden. Het stormt buiten!

Toen ik klein was (ja ik weet het, dat ben ik nog steeds, maar ik bedoel nxf3g kleiner:P) keek ik dan altijd uit het raam naar wat de wind aanrichtte. Dan deed ik mijn ogen dicht en verbeeldde me dat als ik ze weer open deed de zon gewoon scheen en het warm was, zodat ik buiten kon spelen. Tot mijn verdriet werkte dit nooit. Vaak zong ik dan liedjes die ik kende over storm en regen en wind.

Als mijn repertoire was afgewerkt draaide ik me weg van het raam. Ik nestelde me tegen de verwarming en las een boek, verdween in mijn eigen wereld. Ik had geen weet van de wereld om me heen, ik leefde tussen prinsen en prinsessen, heksen, dwergen en reuzen. Ik kwam pas te voorschijn als mijn boek gelezen was, en dan was ik alweer vergeten waarom ik niet buiten kon spelen...

5 opmerkingen:

  1. dit is HEERLIJK weer!
    Lekker in bed liggen met een boek.....
    Je zal maar moeder van 4 kinderen zijn. Dan kun je dat niet meer doen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. luisteren naar de storm en weten dat je veilig bent. Heerlijk. Pak een spannend boek!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha tv kijke helpt ook :P

    HvJ & xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Of met een lieve vriendin Idols kijken? Gesellie.. in een koude kamer! :D
    En daarna boos worden omdat Alice er nog stxe9xe9ds niet uit Idols is gekickt.. *Zucht*.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ahh - woest weer spreekt tot de verbeelding. Maar het wordt ook wel lente. Let maar op. ;)

    BeantwoordenVerwijderen