woensdag 24 maart 2004

---

klote


- jup.....



.....klote.

4 opmerkingen:

  1. ach meissie...
    Ik wou dat ik je tegen dit soort dingen kon beschermen.
    Vertrouw op je zelf lieffie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohw..adin, ik wou dat ik jullie kon helpen :( . Ik hoop egt dta het weer goed komt, niet alleen voor mezelf, maar ook voor jou! ;)

    xxx & HvJ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ferfelend Friendje26 maart 2004 om 22:17

    :( als ik 't goed inschat kan ik helemaal aanvoelen hoe het voelt... wil je net als je moeder het liefst tegen die dingen beschermen... maar daar heb je nu niet zo veel aan... wat ik dan wel weet is dat je wel de BESTE plek in hxe9xe9xe9l de wereld hebt om je klote te voelen... in het warme nest van de Bever (ik kan het weten!)
    en ook aan het volgende heb je weinig, maar daarom is het niet minder waar... en iedereen mag het weten! IK HOU VAN JOU! Knuffel en kus FF

    BeantwoordenVerwijderen