donderdag 11 maart 2004

Soms

of eigenlijk best vaak, ben ik zo stom!! Voor morgen heb ik mijn CJP-pas nodig, om achteraf naar een tentoonstelling te kunnen. Dit heb ik gister te horen gekregen maar daar denk ik nu net pas aan. Dit zou nog niet zo'n probleem zijn als ik de pas niet kwijt was geweest. Maar dat ben ik dus wel.

En dat heb ik met ALLES. Ik denk overal gewoon pas te laat aan, doe alles op het laatste moment. Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan! Nu is mijn moeder boos (en terecht). Ik weet niet hoe ik het voor morgen op moet lossen..

Af en toe geloof ik gewoon echt niet dat ik al bijna zestien ben. Op die leeftijd hoor je dit soort dingen toch te kunnen regelen? Dingen bij te kunnen houden, kunnen plannen, een plek voor alles hebben zodat niks kwijt raakt? Als ik nou morgen die pas nog niet heb hoe los ik dat dan in hemelsnaam op? Domme ik. Stomme ik. Ik ga die pas maar zoeken, maar heb niet veel hoop...

4 opmerkingen:

  1. Heey lieverdje.. Je bent egt niej de enige die dingen kwijt raakt h0wr..kijk maar naar mij :? Ik ben net s0w slim :( .. Je gaat hem vast wel vinden j0h.. en anders is j0slene dr m0rgen n0g die je vast wel helpt ;) K0mt allemaal wel g0ed.. h0op ik.. Laat ik 0owk maar eens die pas gaan z0eken.. anders heb ik 0owk een pr0bleempje.. :? Nhjaa t0t m0rgen lievie.. en ik h0u van je!!!! Heel veel!! ;) Kusz!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suc6! En hopelijk veel plezier.. als je gaat.. ;)
    Vast wel toch? En anders gebruik je *super-speurhond-Lara* toch even? (Ahum... :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LOL
    jouw moeder is NOOIT iets kwijt, want ze is al 38 !!! ;)
    Haha, nou kind, dat heeft echt niets met leeftijd te maken hoor!
    Gewoon een nieuw pasje regelen, ben de de volgende keer weer van een pas voorzien. Ennnn gelukkig kon je m vandaag lenen:-)
    Benniet boos hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohw.......zieluge jij. Goed zoeken in alle hoeken, howr!

    Het komt best wel bekend voor howr, heel bekend eigenlijk. Ik ga altijd het liedje van Kinderen voor Kinderen zingen...die van altijd alles kwijt....

    HvJ & xxx

    (heb je um al?) :P

    BeantwoordenVerwijderen