dinsdag 2 maart 2004

Bijna zestien jaar

Vijftien jaar geleden, samen in de box.
Dertien jaar geleden, samen met mijn broertje.
Elf en een half jaar geleden, samen naar de kleuterklas.
Tien jaar geleden, samen leren lezen.
Bijna zeven jaar geleden, samen maar gescheiden.
Vier en een half jaar geleden, samen naar de Eerste Klas.
Twee jaar geleden, samen, maar ieder onze eigen weg.
Gisteren, samen leuk en lachen.

Na bijna zestien jaar
Zijn wij nog altijd bij elkaar
Je zit in mijn hart, dat is een feit.
Ik hou van jou, ik wil je niet kwijt!

3 opmerkingen:

  1. samen fluiten,
    samen zingen,
    acteren en nog duizend dingen

    fijn dat het niet alleen herinneringen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweet sixteen!!!
    Nu al een vriendschap van 15 jaar. Ik heb ook nog vriendinnen vanaf de kleuterschool.
    Je ziet elkaar misschien later wat minder, maar af en toe straks samen naar de film of eten is dan HEERLIJK. Zuinig op zijn hoor, spreekt je oude peettante.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig..s0wn vriedschap..iemand waarmee je alles kan delen.. :D Ik h0op v0or jullie dat jullie dan 0owk n0g lang vriendinnen zijn.. :D Kuszjuhs..H0uw van j0e ;)

    BeantwoordenVerwijderen