vrijdag 5 maart 2004

Bowlen

is altijd xe9xe9n van de sporten geweest waar ik geen bal van kon. De lachwekkendste taferelen kon je verwachten als je met met mij ging bowlen. Ook kon je er van uit gaan dat je ging winnen, bij mijn charmante worpen ging er geen kegel om. Toch trok het bowlen me wel altijd, ik ben altijd meegegaan als ik werd gevraagd.

Zo ook vanavond. In de loop der tijd is mijn techniek veranderd. Was het eerst de bal nog nakijken en hopen dat hij stiekem toch een kegel ging raken als ik heel hard hoopte, nu draai ik me om zodra ik de bal heb gegooid. Vanavond echter, toen ik de volgende bal voor de volgende worp al in mijn handen had, zag ik tot mijn grote verbazing dat er geen kegel meer overeind stond. "WAT??" dacht ik. Maar toen overtuigde ik mezelf er van dat het toeval was, dat ik mazzel had, gewoon een foutje van die bal. Het ging echter elke beurt opnieuw goed. Natuurlijk kreeg ik niet elke keer alle kegels om, maar toch nog best wel vaak.

Uieindelijk ben ik een waardige 2e geworden, ik verloor met een paar punten van C. Toch hoefde mijn metgezellen niet teleurgesteld te zijn, er waren lachwekkende taferelen, waar ik verder niets over kwijt wil8). Was vanavond een geluksavond? Neeee ik ben gewoon GOED!8). En volgende keer win ik;).

4 opmerkingen:

  1. ja, dat moet wel. Die C. moet je echt niet laten winnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was puur valsspel, dat moet toch even gezegd worden hoor.
    De ballen die jij gebruikte waren gewoon steeds niet beschikbaar als wij moesten gooien! En die lachwekkende taferelen... ja. Die waren ERG lachwekkend. 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch sportief!! Wie waren de klungelige anderen dan wel, waar jij van kon winnen????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha..Heey bowlingW0nder van me :D Gefeliciteerd met je tweede plaats :P ;) :D Maar nu ben ik wel benieuwd naar die lachwekkende taferelen :P Kusz..HvJ* ;)

    BeantwoordenVerwijderen