maandag 22 maart 2004

Thriller

De opdracht: schrijf een thriller van minimaal 300 woorden, in het Engels.

Jah, daar zat ik dan. Dat Engels was geen probleem, dat ging wel lukken. Maar een thriller..? Hmm... Na een tijd er goed over te hebben nagedacht en het probleem te hebben voorgelegd aan mijn vader, besloot ik dat ik een begin kon wagen. Ik had twee alinea's, 400 woorden, maar... het verhaal was nog niet af. En mijn inspiratie verdwenen.

Even pauze.

Hm... ik kan best even op msn... 5 minuutjes maar...
Ik heb het!!!

Zonder verder te aarzelen schreef ik verder, tot de laatste punt gezet was.

Wat MSN er mee te maken heeft?

De naam van mijn thriller:

"Chatting sessions"

2 opmerkingen:

  1. Maar wordt ie nog gepubliceerd, hier op het log?

    Kom je ook nog eens op mijn log langsgesurft?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ferfelend Friendje22 maart 2004 om 22:56

    Hou ons nu niet in spanning... of = dat juist de bedoeling van een thriller???? ;)

    BeantwoordenVerwijderen