donderdag 11 maart 2004

Hogeschool van Amsterdam

Daar ga ik heen. Morgen. Gewoon om te kijken. Een idee van school, als voorbereiding op onze verdere schoolloopbaan. Joepie. Ikzelf ga naar de afdeling Reclame- Marketing- en Communicatiemanagement. Ik weet niet precies wat dat inhoudt maar daar zal ik dan wel achter komen.

Ik wil iets met reclame doen. Misschien. Of met Journalistiek, dan richting fotografie. Of.. sociaal pedagogische hulpverlening. Ik weet het nog niet. Ik ga morgen naar de Hogeschool van Amsterdam. Als voorproefje op mijn toekomst. Ben benieuwd.

2 opmerkingen:

  1. Hehe..jah ik ben 0owk erg benieuwd...v0oral 0f ik het ga vinden :P Ik ga t0g s0w verdwalen.. :P Mhjaa heb ik tenminste is heel Amsterdam gezien :P Wel jammer dak je m0rgen niej egt zie.. Maar bij de "Liefde in de nieuwe kerk" gelukkig wel.. als ik dusz niej verdwaal :P Nhjaa t0t m0rgen.. en veel plezier bij j0e 0pleiding.. :D Kusz..HvJ ;)

    BeantwoordenVerwijderen