dinsdag 30 maart 2004

Wie is dat??

Dat is Dindin.

In volle glorie.

Let the show begin!

10 opmerkingen:

  1. Ferfelend Friendje30 maart 2004 om 22:20

    Hey theater beest! Tot donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh baby baby, there's no business like showbusiness!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie meid! Wanneer poseer je eens voor mij? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ FF: theater 'beest'?
    't Is meer de Beauty, toch ? ;)

    Zxf3 mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cooooooool!
    Suc6 en have fun vanavond en de rest van de avonden :D En doe Roow maar de groetuh als je um spreekt.. ;):D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. (dxe1t was Lisa dus, maar namens mij natuurlijk ook hxe9xe9l veel plezier en succes vanavond!)

    Ze zeggen dat de 'sterrenkijkdagen' net zijn geweest, maar volgens mij beginnen ze nu pas! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oo (hoog zeggen) wat ben je mooi (hoog zeggen met uitroep teken) :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je ziet er geweldig uit adin! suc6 met de show!
    zie je in de pauze! btw kga naar buite dus als je me zoekt ;) (in de buurt vanme lievie om precies te zijn)

    HvJ & XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. kan mijn oren niet geloven! Is that you?
    Cooooool hoor! Heb in ieder geval gehoord dat het een prachtige uitvoering was. Gefeliciteerd duzzzz

    BeantwoordenVerwijderen