donderdag 4 maart 2004

Shoppen.. winkelen..

Dat hoor ik leuk te vinden. Tenminste, men gaat er van uit dat ik dat leuk vind. Ik ben immers een tiener. Ik hoor urenlang onvermoeibaar winkel in, winkel uit te kunnen gaan, pashokje in, pashokje uit. Maar het tegendeel is waar.. Na een uur of 2 winkel in, winkel uit, heb ik spierpijn, rugpijn, koppijn en heb absoluut geen zin meer om een leuke broek te zoeken.

Broeken zijn sowieso een crime voor me. Ik ben.. dun. Over het algemeen heb ik maat 34. Maar vaak is het zo dat mijn heupen te breed zijn voor 34, en ik dus een 36 pak. Helaas is het zo dat 36 van m'n kont afzakt, en ik dus weer niet de broek koop die ik juist wou hebben. Pas na een dozijn broeken vind ik er xe9xe9n die me perfect zit. Maar dan schijn ik nog niet klaar te zijn. Er moet nog een passend truitje op, en als het even kan ook leuke sieraden.

Maar goed, om op het onderwerp terug te komen, ik heb vanmiddag dus gewinkeld, met P. We hebben ontzettend veel plezier gehad, natuurlijk. Na een tijd broeken passen hadden we het allebei even gehad en hebben lang bij de McDonalds bij zitten komen en energie op te doen voor de komende uren.

Ik heb een hekel aan winkelen, shoppen, of hoe je het ook noemen wil. Ik heb overal spierpijn en ben moe. Maar ik ben geslaagd;). Ik heb weer genoeg kleding voor dit seizoen, ik hoef tenminste twee maanden geen winkel meer binnen. Niet dat het niet gezellig was, natuurlijk was dat het wel, en we hebben erg gelachen.. Kan ook niet anders als P. en ik in de buurt zijn;). Maar vrijwillig morgen weer gaan winkelen? Vraag me over een weekje nog maar eens.. Misschien, heel misschien, kan ik het dan opbrengen om nog een keer te gaan, als het belooft een gezellige dag te worden;).

5 opmerkingen:

  1. gelukkig heb je P en gelukkig heb je iets leuks gekocht en gelukkig hoef je nu even niet meer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb winkelen nooit leuk gevonden. Wel samen met zus door Punda slenteren. Lekker weg van huis, alle drugstores binnen voor parfummonsters voor zus...
    Maar winkel in winkel uit om kleren te passen... Bleh...Vreselijk.
    Je bent erfelijk belast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, weet je wat voor mij alleen maar leuk 'winkelen' is? Als ik niets hoef te kopen en ik loop in een gek oud stadje en daar is opeens een tweedehands boekwinkel..en ik vind uiteindelijk nog een leuk boek ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey..ik v0nd het winkelen 0owk super gezellig :D Ik ben blij dat je uiteindelijk n0g een br0ek hebt kunnen vinden :D Kusz..HvJ*

    BeantwoordenVerwijderen