zaterdag 6 maart 2004

Sinds kort

hebben wij thuis een digitale camera. Vol goede moed ging ik met de camera in de aanslag met de hond op pad. Na een tijd dacht ik 'Als ik nou eerst een oefen-foto maak kan ik daarna een goede-foto maken, die ik dan op mijn log kan zetten.'

Dus ik bedacht dat een mooie foto van de hond geen kwaad kon, nam de foto en ging op zoek naar een nieuw slachtoffer. Toen ik het perfecte beeld had gecreeerd (ik stond in een benauwde positie met de camera gericht op een schitterende vogel. Dit zou het worden, ik voelde het. De Perfecte Foto voor op m'n log) drukte ik de Foto-Maak-Knop in. Vol verwachting keek ik naar het scherm.

De Perfecte Foto bleef echter uit. Ik drukte nogmaals, ietsje harder nu, misschien zou dat helpen. Weer bleef het Perfecte Beeld uit. Ik raakte nu ietwat gefrustreerd, ik kreeg kramp in mijn been en de vogel had zn kop al gedraaid, gespitst op een beweging waarna hij waarschijnlijk er vandoor zou gaan. De batterij was leeg. De batterij van de Super Mooie Digitale Camera had het begeven. Teleurgesteld bekeek ik de Oefen-Foto nog eens. Ach ja. Tenminste xedets voor op mn log. En het resultaat mag er wezen..

5 opmerkingen:

  1. ohhhh wat een mooie foto! En is dat misschien een hond????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. huh! ik vind hem serieus tof,, qua diepte ofzo. compofitfie.

    echt.

    heh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een peg..v0gel weg :? Nhjaa deze is t0g 0owk leuk :D Lieve h0ndje :D Kusz..HvJ* ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is duidelijk, de hond heeft het nakijken, de vogel is gevlogen...erg goed hoor, een heel verhaal erachter en de hond mooi in het middelpunt. En dan die ene witte teen precies in beeld, zeer charmant .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ pat: Je hebt sow gelijk met dat Das pech... ;)

    Maar die foto van Lara is ook supermooi howr! Haha.....ik had egt gewild dat ik erbij was.....sirieus dan had ik voor de rest van mijn leven buikpijn gehad van het lachen...sry din!

    xxx & HvJ

    BeantwoordenVerwijderen