woensdag 10 maart 2004

Gevoel

Love can be a many splendored thing
Can't deny the joy it brings
A dozen roses, diamond rings
Dreams for sale and fairy tales
It'll make you hear a symphony
And you just want the world to see
But like a drug that makes you blind
It'll fool ya every time

The trouble with love is
It can tear you up inside
Make your heart believe a lie
It's stronger than your pride
The trouble with love is
It doesn't care how fast you fall
And you can't refuse the call
See you've got no say at all

(Kelly Clarkson)


Alsof ik in de spiegel kijk en mijn binnenkant zie.

7 opmerkingen:

  1. Ik hoorde het als achtergrondliedje bij een programma en zocht de songtekst op.. Dit is een deel van dat liedje, het eerste couplet en het refrein.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love is (ook)
    samen met je dochter het hele ouvre van "Jesus Christ Superstar" zingen en tot de ontdekking komen dat ze het beter kan dan jij....
    over spiegeltjes gesproken...... 8) 8) 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, mentor Alex, is dat liefde"?
    Ik vind dat irritant! ;)
    Maar lieve Dindin, over het algemeen voelt liefde als lekker en leuk en veilig hoor!
    Geloof deze oude vrouw maar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hay lieve adin, nou eindeluk weer bij hoor :P ik dus al je logs bekijken. Maar dit is engels :( hier snap ik dus geen reet van:( maja zal wel leuk zijn, wat jij typt is altijd leuk hea:P
    naja, Love Yoe
    Kusjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. EIgelijk niet heel veel te vertellen over je verhaaltje.. maar,
    Lieve Din! Ik hou echt super veel van je!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jah..egt wel m0oie tekst... Jammer dat je je s0w v0elt :? Kusz..h0uw van je ;)

    BeantwoordenVerwijderen